فروشگاه ایرانیکان
نشانه تمساح و کروکودیل در گنج یابی و کشف بار
زیرخاکی ، گنج ، دفینه

نشانه تمساح و کروکودیل در گنج یابی و کشف بار

نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است. (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید اینها هستند.

زمان ، ترس ، سحر و جادو ، محترم شمردن ، شتاب دادن ، حفظ اسرار ، قدرت ، غریزه ، فریبنده ، شجاعت ، بازده ، انعطاف پذیری ، انرژی خورشیدی ، تولد / ساختن ، قابلیت اعتماد و اطمینان ، Indestructibility ، عمق عاطفی ، عتیقه / قدرت اولیه

با استفاده از این کلمات کلیدی حرکت کرده و باید نشانه دوم را پیدا کنیم. و میتوان با استفاده از نشانه ها هدف اصلی را پیدا کرد.

نشانه تمساح در گنج یابی بسیار نادر است و در کشور ایران بسیار کمیاب است و زمانی که نماد تمساح را دیدید باید به دقت آن را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان پیدا کنید که طبیعی نیست و یک نفر این نماد را تراشیده است. از ویژگی های تمساح شکار با دقت و حوصله بسیار است پس شما زمانی که به دنبال دفینه ای هستید که در آن آثار و نشانه تمساح وجود دارد باید کمی حوصله به خرج دهید تا به هدف برسید.

در صورتی که مطمئن شدید که آثار و نشانه تمساح را پیدا کرده اید در جهتی که تماسح به آن نگاه می کند به دنبال تپه ای باشید که در آن تپه، گنجینه ای بزرگ وجود دارد که با سختی به آن دست پیدا خواهید کرد. در صورتی که سر سوسمار به تنهای بر روی سنگ یا صخره هک شده بود به دنبال نماد دیگری مانند جوغن و یا چیزی شبیه به آن باشید که اطراف آن چاهی وجود دارد که دفینه در آن چاه قرار دارد. در کاوش چاه بسیار دقت نمایید و حتی دیوار چاه را مورد بررسی قرار دهید تا به دفینه دست پیدا کنید. در صورتی که نشانه تمساح یا شبیه آن مشاهده کردید شما می توانید جهت یافتن سریع تر و راحت تر هدف از دستگاه های فلزیاب و گنج یاب استفاده نمایید.

ویژگی حیوانات در دفینه یابی (تمساح):

دوستان همانطور که در پستهای گذشته عرض کردم یک حفار موفق باید جانورشناس خوبی نیز باشد .در پست ارتباط علایم شناسی و جانور شناسی اشاره کردم که دانستن وِیژگی حیوانات بسیار مهم و کاربردی است.حال امیدوارم دوستان با خواندن ویژگیهای حیوانات با ذهنی فعال تر اقدام به گمانه زنی منطقی بنمایند.در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی و رفتار شناسی تمساح ها داریم .در پست های آینده سعی می کنم که از خصوصیات جانورهایی که به عنوان علایم استفاده می شده اند بیشتر در وبلاگ قرار دهم.

تمساح(کروکودیل):

در آب به راحتی شنا می‌کند، اما همیشه در آب نمی‌ماند و تخم‌هایش را در خشکی می‌گذارد در شروع فصل بارندگی تمساح ماده هنگام شب در حاشیه شنی رودخانه گودالی به عمق تقریبی نیم متر حفر می‌نماید و در آن ۲۰ تا ۶۰ تخم می‌گذارد و روی آن را با شن می‌پوشاند .تمساح این حفره را معمولاً هم سطح بالاترین میزان قابل پیش‌بینی آب رودخانه حفر می‌کند. پس از تخم‌گذاری، کروکودیل ماده اغلب اوقات خود را برای حفاظت از تخم‌ها در اطراف این حفره می‌گذارند.

تمساح مانند سایر موجودات ساکن در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها و سرزمین‌های مرطوب مرداب و گاهی در آب‌های کمی شور زندگی می‌کند.تمساح دو زیست است.اغلب شب‌ها به شکار می‌پردازد و شب‌ها در اطراف رودخانه به منظور تهیه غذا جستجو می‌کند، از ماهی‌ها، پرندگان و پستانداران اطراف رودخانه تغذیه می‌کند. البته گه‌گاهی به دام‌ها، سگ‌های گله و حتی انسان نیز گریزی می‌زند.شکار را بعد از گرفتن به طور کامل با آرواره‌های قوی می‌فشارد و سپس آن را کاملاً به داخل آب می‌برد یا این که آن را در جوار رودخانه یا برکه مخفی می‌کند.شکارچی کمین کننده‌است.در صورت نبودن غذا، تمساح قوی، همنوع ضعیف تر خود را می خورد. تمساح ها به راحتی در آب شنا می کنند و با بستن پرده گوش و بینی شان می توانند بیش از یک ساعت نفس خود را در سینه حبس کنند و زیر آب بمانند.

موقع آفتاب گرفتن کروکودیل ها دهانشان را باز می کنند و اجازه می دهند که مغزشان با تبخیر خنک شود درهمین حال گرم کردن باقی بدن نیز ادامه دارد. این بازکردن دهان یک رفتار نمایشی هم می باشد، خصوصاً وقتی در شب یا موقع بارندگی انجام می شود.روش تنظیم دمای بدن برای زندگی کروکودیلین در مناطق سردسیر محدودیت ایجاد می نماید.

رفتار شناسی کروکودیل ها:

رفتارهای مختلف کروکودیلین در سه دسته اصلی طبقه بندی می شود :

۱٫رفتار روزمره : شامل فعالیتهای روزانه وابسته به تنظیم حرارت ، کمین کردن شکارچی و تغذیه است.

۲٫رفتار اجتماعی : ارتباط اجتماعی بین تک تک اعضاء گروه از یک گونه مشابه که با استفاده از دیدن ، لمس کردن ، صدا در آوردن و علائم شیمیایی است.

۳٫رفتار تولید مثلی : این رفتار شامل اظهار علاقه به جنس مخالف ، جفت گیری ، لانه سازی و مراقبت بعد از تولد است.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط عتیقه